Tiešsaistes kazino tehniskā atbalsta darbības pārbaude

Tiešsaistes kazino tehniskā atbalsta darbības pārbaude

Tiešsaistes kazino tehniskā atbalsta darbības pārbaude

Online-Casinos.lv redaktori turpina testēt tiešsaistes kazino tehniskā atbalsta kvalitāti. Redakcijas darbinieks, izliekoties par jauna spēlētāju, interesējās par reģistrēšanos kazino vietnē. Viņš sazinājās ar tehniskā atbalsta operatoriem un jautāja par iepazīšanās bonusiem, to saņemšanas un atspēlēšanas noteikumiem. Tika uzdoti vispārīgie jautājumi un precizēta informācija, kas nav norādīta akcijas nosacījumos.

Šoreiz eksperti pārbaudīja 5 populāru tiešsaistes kazino zīmolus. Tika novērtēts atbilžu ātrums un pilnvērtīgums. Pieprasījumi tika nosūtīti pa e-pastu un atgriezeniskās saites formā. Online konsultantiem tika uzdoti arī vairāki jautājumi.

Pirmās atbildes reakcijas laiks:

Kazino nosaukumsOnline-čatsE-pastsOficiāls pieteikums
Optibet2 min3 h
Olybet5 min
Betsafenekavējoties3 h
11.lvnekavējoties10 min
10Bet20 minnav atbildes 24 h laikā15 h

Labāko rezultātu parādīja kazino 11.lv tehniskā atbalsta speciālisti. Uz nosūtīto pieprasījumu pa e-pastu atbildēja 10 minūšu laikā. Informācija, ko sniedza atbalsta speciālists pilnīgi noteikti atbildēja uz uzdotajiem jautājumiem. Live čata operators nekavējoties atbildēja uz ziņojumu. Kā arī vajadzīgā informācija tika sniegta ļoti ātri.

Arī Betsafe kazino atbalsts parādīja sevi no labās puses. Live čata konsultants nekavējoties atbildēja, sniedzot pieprasīto informāciju. Ziņojums uz e-pastu tika saņemta 3 stundu laikā, tomēr tajā nebija pilnvērtīgas atbildes uz uzdoto jautājumu.

Olybet klientu atbalsta konsultants Live čatā nekavējoties atbildēja uz izvirzītajiem jautājumiem. Jāatzīst, ja operators nezināja atbildi uz uzdoto jautājumu, tad viņš par to atklāti pateica. Tomēr norādītajā tehniskā atbalsta e-pastā vēstules netiek pieņemtas, tātad Tev kā spēlētājam šis saziņas avots nav pieejams.

Izrādās, ka Optibet tiešsaistes kazino klientu tehniskais atbalsts nav pats labākais. Atbilde uz e-pastu tika saņemta pēc 3 stundām, un to nevar nosaukt par pilnvērtīgu. Sazinoties live čatā, konsultants nespēja sniegt nepieciešamo informāciju, bet tajā pašā laikā apgalvoja, ka ir atbildējis uz visiem jautājumiem.

Visvairāk sūdzību ir par 10Bet kazino atbalsta. Atbalsta dienests neatbildēja uz pieprasījumu, kas tika nosūtīts pa e-pastu. Savienojums ar Live čata speciālistu bija jāgaida 20 minūtes. Konsultants nespēja sniegt skaidru atbildi uz uzdoto jautājumu. Tikai sūtīja linku uz kazino noteikumiem. Tika izmantota atgriezeniskās saites veidlapa. Bet tā arī netika saņemta profesionāla atbilde. Klientu atbalsts vienkārši izmeta saiti uz bonusu saņemšanas un atspēlēšanas noteikumiem.